styling - dreamhouse

styling: dreamhouse decorations foto: Erik Olsson fotografer

En riktigt pärla på söders höjder. Den här lägenheten ligger nu ute till försäljningen och den blev så himla fin tycker vi. Älskar den vackra schäslongen som fick sätta färgen i stylingen.

Kika gärna in mer här.

Måndag och ny vecka, nu är det verkligen höst, imorse ville tjejerna ha gosig mössa och fingervantar. Man packar varma fleecetröjor och gummistövlar.  Sen glömmer man sig själv, huttrade runt i tröja.. hög tid att se över garderoben tror jag minsann. Idag ska vi iväg och kolla lager, göra inköp och nu på morgonen besöka kund. Sen har vi stylingar och tömningar! en ny jobbvecka helt enkelt.

önskar er en fin måndag
Camxx









Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Verkligen snyggt! Jag skulle gärna vilja fråga råd av dig:-)Jag har en liknande soffa men tyget går i brunt och beige. Det är en gammal släktsoffa som jag inte riktigt har hjärta att göra mig av med men ska nu försöka kombinera ihop den med matsalsbord och stolar. Har du tankar på hur man kunde kombinera detta? I övrigt är min stil ganska klassisk och vårt hus påminner mycket om ditt hus. Jag har följt dig enda sedan byggtiden och gillar bloggen! Anne
dreamhouse sa…
Hej Anne,

Vilken lyx, vill själv ha en;) Tycker att det är viktigt att man mixar, och bryter stilen, när man använder sig av gamla möbler. Det får inte kännas för 'mossigt', utan kanske ett lite ruffare bord till, kan vara ett litet runt. Någon lite modernare golvlampa bredvid, och framförallt nya kuddar som fräschar upp den lite äldre möbeln.

Det är svårt att ge råd när jag inte vet hur dina övriga möbler ser ut, eller rummet i sig. Så det är mer generella tips som man kan tänka på..

Lycka till! och så himla roligt att du följt med så länge och gillar!! massa kramkram
camxx

Populära inlägg