inredning av visningshus - sneakpeak

 
foto:Camilla Nylander

Nu har bilderna kommit från reklambyrån, ni vet de visningshus som jag inredde innan sommaren. Dessa ovan har dock jag tagit, men nästa vecka får jag bilderna och då ska de minsann läggas upp. De jag sett ser fint ut och jag känner mig nöjd. I veckan levererades denna smarta bänk till hallen, sittbänk och förvaring. Kommer även berätta lite om hur jag tänkt när jag inredde huset, kul!

Nu tar vi helg här hemma. Här ska det fixas i trädgården, häcken skall klippas, vissa buskar och träd. Sommarblommorna börjar se ganska dystra ut och behöver snart bytas ut. Sen står det styling och lite jobb på schemat. Men nu..nu ett glas rött och film här i soffan.

Skön helg alla fina ni.

kram cam.

Kommentarer

I love your mirror!
Soooo much!

Greetings & Love
Ines
Så lekkert !


Nyt helgen
KLEM
ANETTE
Anonym sa…
Den blå/vita lampan var fin - var har du hittat den? Mvh Camilla
dreamhouse sa…
camilla: den är från zara home, superfin! liknande finns hos my habitation eller longcoast living - två fina nätbutiker! lycka till! xx

Populära inlägg