rullgardin i bambu♡

ovan bilder från femina.dk


Just nu är jag helt kär i rullgardiner i bambu. Tycker det är så himla snyggt! 

Förr fanns det lite överallt, på de stora varuhusen osv. Men har letat och letat men nu verkar de återuppstått. Tror de minsann ska få åka upp i mitt nya kontor. Älskar även allt i ovan kök, lite väl röd tränyans men annars..tittgodis och blandningen med det ruffa bordet, växterna, krukan, lampan..

Här hemma är det Vabbruari, hög hög feber... så vi har matat av film efter film, blandat med lite sömn och piggelin. Hoppas ni har en fin start på veckan!

kram camxx



Kommentarer

Anonym sa…
Supersnyggt! Jag har faktiskt några bambugardiner liggandes i garaget, kanske läge att hänga upp dem. Köksbordet är hur läckert som helst.

Hälsningar Malin
Sofie sa…
Ja visst är det snyggt! Satte precis upp ett par i vardagsrummet igen. Dom ger så ombonad känsla. Kika gärna in på min blogg lyckligtbilligtbegagnat.blogg.se

Mvh Sofie
Coco sa…
Hej!

fina bamburullgardiner- var har Du hittat dem?

Tack,

Katarina
Anonym sa…
Jag är väldigt nyfiken att veta var du har hittat bambu gardiner.
Har försökt hitta dem utan resultat och när jag googlade bamburullgardiner hamnade jag inne på dit blogg :)
Anonym sa…
Hej
Mycke fin bambugardiner.
Var kan man köpa dessa.
Min är helt sönder söker överallt
efter nya.
Mvh Sigbritt
dreamhouse sa…
hej alla, ledsen för sent svar, men jag hittade mina rullgardiner i bambu hos vidxl.se på nätet. Lycka till!!

kram camxx

Populära inlägg