vacker höst hos Tine K Home



Tine K Home...alltid lite extra kärt ♥

Som många säkert vet har jag verkat som agent och byggt upp det vackra inredningsmärket Tine K Home i Sverige, avslutade då jag tyvärr hade en extremt jobbig graviditet. Men allt har en mening..men visst kommer mitt hjärta alltid vurma lite extra för de ljuvliga danska märket.

Gillar verkligen det här, Tine e grym på styling. Well done.

Idag full fart här på hemmakontoret, dagarna, veckorna bara rusar iväg..fast kul!

kram camxx

Kommentarer

Unknown sa…
Jättesnyggt! Det mörka mot den ljusa bakgrunden! /mittlifjennyaberg
Håller med dig, Tine K kan verkligen det här med styling, men hur är det med kvalitén på produkterna? Jag har länge suktat efter deras otroligt vackra brickbord och tillslut gjorde jag slag i saken och beställde två stycken i olika storlekar. Döm till min förvåning när jag packade upp dem och benen var otroligt ojämna. Bordet var långt ifrån stabilt. Färgen var sprucken på flertalet ställen, ja det var verkligen inte vackert och definitivt inte värt pengarna.

Jag tog kontakt med butiken där jag köpt borden och tyvärr så var det inte första gången som detta inträffade. Kvalitén på just brickborden var inte bättre. All eloge till nätbutiken som hjälpte mig kring alla turer fram och tillbaks med dessa bord. Det hela slutade med att jag skickade tillbaks dem. Mycket synd på så, på stylingbilderna, vackra bord :(

Det här inlägget blev väldigt negativt och Tine K har säkert bra kvalité på många andra av sina produkter, men just brickborden var en stor besvikelse. Tyvärr...

/Cecilia

Populära inlägg