uteliv♥

 



Sommar, sol & hav..

Det finns så himla mycket att inspireras av just nu! Jag är fortfarande inne i min boa-ute-känsla, och vill ha fler krukor på balkongen, proppade med olivträd, fikon och hortensia. Mysiga sittplatser här och där som man dekorerar med kuddar och plädar. Här ett litet inspirationskollage från en av mina annonsörer - Longcoast Living. De har så himla mycket fint och älskar blandningen!

I helgen vet jag inte hur många äckliga mördarsniglar jag plockade, avskyr dem och de äter upp allt!! Hade precis planterat ny vallmo, steppsalvia, riddarsporre och annat fint..nu..helt uppätna. Man kanske ska inhandla några som ovan, näthuvor, så kanske de får växa upp ifred. Borde väl funka..? Någon som har andra tips, dela gärna med er.

Sen tokgillar jag bag in box väskan för att inte tala om stolen i bambu och läder. Kika gärna in här.

Happy shopping och önskar er en fin dag i solen! 

Här har vi riktig medelhavsvärme, sååå ljuvligt♥


Kommentarer

Populära inlägg