kuddar & krus

 bilder: camilladreamhouse/hemma hos mig

Lite ny fägring här hemma hos oss...

Det vita kruset som syrenerna står i är så himla himla fint så att ni bara måste inhandla om ni har möjlighet. Jag har även två storlekar till som ni får se en annan dag. Det är den grymt duktiga stylisten, Sarah Widman, som formgett de vackra krukorna. Jag hittade mina hos Lindahls Mode & Interiör, här.. De har dessutom fraktfritt.

Älskar mönster och är såå glad över mina nya kuddar som nu boar i soffan. Vackert broderade. Blir nog superfina även i en vit soffa. Klickade hem från Allrum som har väldigt många vackra kuddar..

Här hemma har vi byggt lekstuga och det går framåt..tänkt att det alltid ser större ut än man föreställt sig..men blir nog superfint. Längtar tills man får inreda.

 Idag har vi redan haft två åskväder som snurrat och regnet har vräkt ner. Jag ligger nerbäddad i en elak förkylning och halsont, minsta sessan har minsann smittat mig. Jo, domino vill vara med på bild då han missade fotosession häromdagen..

Hoppas ni får en fin söndag♥

övrigt på bild ni som undrar, ananasen på spisen är ett loppisfynd, kobo ljuset från zandvoort, den rutiga filten från gant, lilla svarta växthuset är från indiska men har några år på nacken.

Kommentarer

Populära inlägg