mura öppen spis

källa okänd

Vår öppna spis här hemma (bild här)  , är murad på traditionsenligt vis och är nog det jag älskar mest med vårt hus. Den speglar verkligen husets hjärta och eldar så ofta jag kan.

Vill visa den här bilden och tipsa alla ni som är i byggartagen. Våga mura ut från väggen, använda er av öppna spisen som rumsavdelare... Det bästa, elden blir synlig från flera håll. För man vill se den, hela tiden..och höra den. Det är nog det mest avkopplande som går att uppnå, tycker iaf jag.

Jo en efterlysning. När min dator fick en kopp te över sig förlorade jag massvis av mejl. Dexters Matte hör av dig!!! (Domino och Diesels brorsa). Har inte dina kontaktuppgifter. Är det någon annan som väntar på svar så mejla igen. Tack! xx

Önskar er en fortsatt fin dag! snart e det påsk! xx

Kommentarer

Populära inlägg