tine k home - love

alla bilder från tine k homes blogg

Blir så himla glad när jag ser de här galet fina bilderna från danska tine k home! Att de gått tillbaka till att fota produktbilder i deras ljuvliga hem, mer inspirerande än så kan de inte bli.

Ni som hängt med ett tag vet ju att mitt hjärta alltid kommer att klappa lite extra för tine k home då jag varit agent för dem. Men sen kom barnen och för mig, nya tider. Men nu är det återigen dags för mig att slänga mig ut i arbetslivet igen, efter nyår är det dax. Spännande och lite skrämmande, på samma gång.

Vi har haft världens mysigaste helg med bästa övernattnings-vännerna på besök. Middag, mys och frukost. Idag har vi plockat överfyllda korgar med äpplen och kört till musteriet. Hösten är här. Hoppas ni haft en fin helg.

Kommentarer

Anonym sa…
Herlige bilder og helt min stil:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete
Ah, jeg elsker Tine K!! Får aldri nok av disse bildene ♥ Ha en finfin mandag! Klemmer
Vackra interiörer! Älskar de snygga lampskärmarna! Mysigt att kunna umgås med vänner på hemmaplan! När jag bodde i Stockholm älskade jag Rosenhill på Ekerö. Suveränt musteri, solrosor, lite hippiestyle och högt i tak!
Kram Anna
Fina bilder och en massa inspiration!! Kram!

Populära inlägg