home sweet home


källa: okänd - men en tältsemester i vardagsrummet kanske vore nåt

Inatt kom vi hem från en underbar vecka på ljuvliga Österlen, men åååh... det är så underbart att komma hem till vårt älskade hus. Trädgården visar sig från sin bästa sida, rosorna blommar och doftar ljuvligt, våra hortensia-buskar har börjat blomma. Sov som en prinsessa inatt. Likaså små-sessorna, alla leksaker är som nya och de har oxå tagit igen en hel del sömn känns det som.

Jo, bidde en ofrivillig bloggpaus då huset vi hyrde inte hade ngn uppkoppling, och via telefonen gick det på snigelfart. Släpade med datorn till varje lunchställe eller fik vi var på, men nope, med två små gick det inte att få till. Men nu är jag tillbaka och imorgon utlovas det bilder och förhoppningsvis lite inspiration igen.

Stor kram till er, hoppas ni haft en härlig vecka! xx

Kommentarer

Anonym sa…
Wow... dette var kjempe fint:)
Så koselig:)
Ha en strålende søndag

Klem Merete
Hej!
Har hittat din blogg på nytt! När jag bytte dator tappade jag bort de bloggar jag lagt som favorit! Men nu så!
En massa fina inlägg att läsa!
Det där tältet skulle jag bra gärna ha hemma åt min lilleman!

Kul att ni haft en mysig Skånevecka!
Denna årstid är verkligen ljuvlig. jag har just pysslat om mina rosor!!
Kram Anna
dreamhouse sa…
åååh vad kul anna att höra av dig igen! tänkte faktisk på dig när vi körde runt på skånevägarna. Hoppas du mår bra! kramar och fortsatt skön sommar!!

kram till dig Merete för dina härliga hälsningar

Populära inlägg