svart-vitt strandhus





från danska femina
Här kan man snacka om ett enhetligt hem. Nope, e supertrött på just svart/vita inredningar men gillar ändå den danska känslan, basen e ju superfin. Likaså fasaden. Men om jag själv fått välja hade jag blandat upp denna torpardröm med en mer ombonad och personlig känsla. Men återigen, det jag gillar just nu, väggpanel. Och taken är ju väldans fina. Hoppas ni har en skön start på veckan. Här har vi 'sommarlov' och känslan, känslan den är redan här! xx

Kommentarer

Tina sa…
Her er batteriene full-ladet etter ei nydelig helg:) Ja det er herlig og kjenne på sommeren.

Flotte bilder du byr på, vakkert og elegant:)
Är själv också lite trött på det bara helt svart vita. Men det är ändå härligt att se på bilderna.. hade bara velat slänga in lite obehandlade trämöbler, gröna växter och en och annan oväntad färgklicka här och var :)

Men ändå. Ett väldigt fint hem :)

kram /iris
Brunkullan sa…
Fint tycker jag, men hade nog blandat in lite bolsterrandiga eller blommiga textilier i somriga färger för att liva upp.
Kanske i varma rosa/orange/röda toner (men det skulle också vara fint med de kalla turkos/gröna/blå tonerna).
Inte så mycket, men här och där.
Några mårbacka pelargoner i fönstren, och en fin bukett Pioner/Rosor alternativt Riddarsporrar/Lupiner på bordet.

Utsidan gillar jag skarpt! Vår brunmurriga timmerstuga, ska få bli svart nästa gång.
Även där mjukas det upp med blommor och somriga textilier. Lovely:)

Kram Susanne
dreamhouse sa…
håller helt med! kramarxx
I just love that black and white!

Populära inlägg