så & skörda


foto: anna kern
Efter helgens värmande vårsol fick man en försmak av vad som komma skall... Förra året var jag ju höggravid men i år skall jag minsann fylla pallkragarna med härligheter. Kanske får jag t o m till det där med att sätta lite potatis oxå... Har även satt ner lite lökar i rabatterna, om än sent, undrar om det kommer upp nåt..

Förra året fick stora sessan sin alldeles egen kratta och hjälpte till att räfsa löv..älskade unge. I år ska vi plantera tillsammans, tänk att allt blir så mycket mysigare. Igår, hennes tvååriga lilla söta tankar - Jag - 'mamma har lite ont i huvudet' (kommer inte ens ihåg varför jag sa det men, men), Stora sessan - 'mamma kanske lite plåster på huvudet'. Älskade älskling. xx

Kommentarer

Anonym sa…
Visst är det härligt att våren är på väg :-) Men några snödroppar har jag inte sett till ännu :)

Hade gott /Julia
Anonym sa…
Visst är det härligt att våren är på väg :-) Men några snödroppar har jag inte sett till ännu :)

Hade gott /Julia
Anonym sa…
bellissimo blog!!!

Populära inlägg