cityview


bild från surface view
Fortfarande kan man glutta in i stora badrummet om man smyger upp bakom huset. Vi har som sagt ingen insyn, om man bortser från ett och annat rådjur. Men vill få upp något för fönstren. Mannen hittade det här insynsskyddet och jag var först lite skeptiskt, men nu gillar jag idéen och stilbrytningen. Speciellt om man bara har på halva fönstret. Det ovan är Amsterdams stadskarta. Lite cool. Annars har helgen gått i vilans tecken, som planerat. Men, vaknade upp med nackspärr! Gaah..e helt orörlig. Varvar med värmedyna, tigerbalsam, makens massage med ormsalva. Hur länge håller sånt här i sig egentligen...? fin söndagkväll till er. ps R.I.P Whitney Houston - We will always love you..

Kommentarer

Anonym sa…
Häftigt med kartan! Jag beställde (har en kompis som har en skyltfirma)en frostad plastfilm till vårt badrumsfönster som täcker nedre halvan av fönstret, och så står det "wash room" i "klar text" om du förstår vad jag menar (allt är frostat utom texten). Tror jag sett idén på någon amerikansk sida för länge sen, låg i min inspirations mapp! Man kan ju ha vilken text, typsnitt o form man vill! Och lätt att byta ut när man tröttnar :)
Hoppas nackspärren går över, inte kul...Ha det gott! Kram Anna

Populära inlägg