fluffigt vintervitt


Nä inget vitt fluff så långt ögat kan nå. Även fast vi haft en magisk höst så längtar jag och hoppas vi får ett vitt vinterlandskap till nästa helg. Tills dess drömmer jag om mjuka vita kuddar, här från ceannis. I fönstret ser det ut som de 'virkat in' Ikeas ps vas..

sköna städgrejer från ellis corner
Idag ska jag få hela huset rent, extra skönt till helgen. Använder mig fortfarande av isabella smiths härliga städprodukter, och snart åker den juliga doften fram. I helgen tar vi fram ljusslingan runt altanen och balkongen. Det är ju trots allt advent nästa helg. Jo ett tips alla ni som köper slingor, tänkt på vilket ljussken det är. Såg ett hus där hela trädgården lös som ett blått 'ufoliknande' sken, man vill ju ha ett varmt och mjukt ljus. Hoppas ni får en skön helg alla fina!

Kommentarer

Anonym sa…
Åh, måste nog köpa MBs rengöring med juldofter, börjar få jul-feeeeling :)
Kaaan vi inte få se en hemma-bild snart?! Älskar erat vardagsrum med kaminen o de härliga fönstrena!
Nu ska jag ta tag i lite städningen, med vanlig såpa dock :)
Ha en fin söndag!
Kram Anna

Populära inlägg