hus vid havet


bild från bo bedre
Kommer ni ihåg den här låten... Älskar ovan bild, vilket rum, vilken atmosfär..en dag vill jag oxå bo med havet runt knuten. Fast tänk vad det kan storma, då kanske det inte är lika kul. Vi säger att det är så. Måndag och regnet smattrar mot fönstret. Här hemma härjar första förkylningen och vi alla är/har varit lite krassliga. Jag och lillsessan myser inne med tända ljus och ska bara kurera oss idag. Stora tjejen har nu skolats in och fullkomlig ääälskar sitt dagis (förskola). Idag räckte hon sig mot fröken och vinkade glatt när jag skulle gå, finns ingen skönare känsla att lämna när hon faktiskt vill vara där med alla kompisarna. Galet hur snabbt de 'växer' och lär sig fort. Hon e så stolt över sina nya färdigheter. Det bästa är att vill vi vara hemma tillsammans istället så är vi det. Nu lite vila innan det är dags att hämta hem min älskade sessa. Härlig dag till er! xx

Kommentarer

Åh, den låten hade jag glömt bort men minns nu när du tipsade om den. Nostalgi :)
charm design sa…
åååå for en fantastisk beliggenhet,her kunne jeg gjerne våknet opp på morgen kvisten.
Ønsker deg en super fin uke.
Ja det är helt galet vad fort det går, våran lilla tjej har nu flyttat upp en avdelning på förskolan och säger sig vara en STOR tjej =) Min lilla skrutta!
Hej Camilla,
igår började en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg och har då chansen att vinna Nya MacBook Air.

Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.

MVH Studeravidare teamet

Populära inlägg