packåsna



Japp nu är det dags för syskonvagn! har varit helt kär i vår grymma mutsy vagn, men håller ju inte för två. Så den ska säljas! mejla mig om ni är intresserade info@dreamhouse.se. Men har funnit en perfekt (hoppas jag) syskonvagn, bugaboo donkey. Kika in här för mer info om vagnen. Ett av de viktigaste kriterierna har varit att kunna ha barnen emot sig, och det är inte lätt att hitta hos de syskonvagnarna som finns på marknaden idag. Vill inte ha en vagn där ena barnet sitter 'under' och stirrar in i rumpan på den andra. Nej den här vagnen verkar super, vändbara delar, du kan även ta loss den ena delen och sen dra ihop vagnen så att den blir mindre. Perfekt när man lämnat lilla sessan på dagis och sen skall använda vagnen för den andra lilla, slippa dra runt en 'jättevagn'. Bra hjul, lättstyrd osv. Donkeyn kommer först till sverige i september och vi kommer ju behöva vagnen nu from juni/juli . Som tur är har sessan världens snällaste farbror som skall ta hem den från New York (lär ju bli en eller minst två flaskor champagne eller nåt som tack för hjälpen), så den är beställd, betald och klar. Ser fram emot vårt nya vrålåk! Tipsa gärna nedan om ni har andra bra förslag, erfarenheter etc på syskonvagnar, kan hjälpa oss alla förvirrade småbarnsföräldrar. Önskar er en finfin dag!

Kommentarer

Åh vilken bra vagn! Tack för tipset :D Jag har börjat kolla lite smått på syskonvagn (behöver ju inte någon förrän i november) och denna hamnar genast högt på listan. Vill gärna kunna ha barnen vända mot mig!
Anonym sa…
Jag har 3 barn (1,3 och 5 år). Mitt tips är att spara enkelvagnen! Så smidigt då det ena barnet gör något med mamma och det andra med pappa. När man fixar ärenden när stora barnet är på dagis är det smidigare med en vanlig vagn (även om det verkade toppen att er nya går att göra smalare)
Andrea sa…
Har också kollat in den här vagnen på nätet. Liten fråga bara; Från vilken butik har ni beställt er? Vi ska till New York och tänkte köpa med oss en hem. Vore toppen med tips!
dreamhouse sa…
kul att ni oxå gillar!

jo vi kommer att köpa en lite enklare sulkyvariant då vi måste ja en extra vagn om man gör saker på olika håll.

andrea: Vi har köpt den på en kedja som heter giggle.com. Kolla in för närmaste butik på manhattan NY. Lycka till!!
Den är supercool. Jag har själv både en bugaboo bee och cameleon. Har velat länge mellan ny syskonvagn eller inte. Jag beslutade mig för inte då den äldsta är 3 år och sällan sitter i den där vagnen. Däremot ska jag skaffa mig en ståbräda.
Unknown sa…
http://philandteds.com/
Har varit super när killnarna var små, men önskar att de kunde vända barnen mot den som kör. Tjejen 3-år sitter fortfarande mot mig i sin vagn och det är ju mysigast.
Anonym sa…
Thanks, seriously, I am very happy for you to select photos & use, along with words; I don't really think I can write word for you. I hope this is OK, like your blog.
cheap flights to Dalian
Flights to Dalian
DalianFlights
A real sci-fi ride for your kids. Nice thing to have :)

Populära inlägg