kobra


bild från house to home
Ljuvlig arbetshörna, snyggt och samtidigt harmoniskt. Gillar 'mood boarden', fjärilarna, lampan och den söta lilla papperskorgen...Kobra telefonen är pricken över i:et, vill ha en vit/creme som ovan. Dagens inspirationsbild. Just nu behöver jag själv ingen arbetshörna då jag tagit en paus i allt vad jobb heter och ägnar mig just nu 100% åt min lilla prinsessa. Känns magiskt och underbart att vara mammaledig full time. Den här tiden kommer aldrig tillbaka och njuter varje dag. Nu ska jag fortsätta att bara mysa i soffan. Nattikram till er. xx

Kommentarer

Unknown sa…
Hej!

Vad mysigt det låter :)
Ha en fortsatt bra mammaledighet.

Kram Fia
Hej! Vilket bra beslut att vara fullt mammaledig! Som du säger tiden kommer aldrig igen. Mina tjejer är 4,5 år nu och jag har verkligen försökt njuta av tiden i nuet men ändå har jag en känsla av 'var tog tiden vägen!?'. Njut i nuet är mitt tips, alla faser går så snabbt de oxå.
Fantastisk skrivbordsplats håller jag med om!
Tina sa…
Ja vilken härlig tid det var! Nu är mina så stora....men man minns tillbax på härliga stunder! Vilken härlig arbetshörna, ser avkopplande ut! ♥
purple area sa…
Vilken fin arbetsplats! Du gör så rätt, njut av tiden.

Populära inlägg