den som spar han har..


bild från potterybarn kids
Supersöta sparbössor, någon som vet var man kan hitta liknande? Idag ska vi mysa hemma hela dagen. Här vaknade vi kvart över fem, vaken en timme och somnade sen om till 08.30 - såå skönt! Ska försöka plantera idag. Anna undrade hur vi hann med och fixade när man har en liten. Hon sitter och pillar i vagnen med någon leksak och tittar på, eller så passar på när hon sover. Sen turas vi om min man och jag på helgerna, han älskar oxå trädgårsarbete så vi hjälps åt. Hoppas ni får en mysig dag! xx

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Vilka jätte söta sparbössar!
Våran lilleman har också börjat kunna sitta med i vagnen i trädgården men helst vill han sitta i babybjörnselen men då får man inte så mkt gjort:-)
Idag har vi sått vit rosenskära i krukor och vallmo i rundeln samt vattnat våra redan sådda solrosor, ringblommor och luktärtor. Härligt!
Blommen på äppelträden doftar förtrollande. Den lille tycker det är kul att riva av bladen!!
Härlig årstid att vara mammaledig! Inte fullt lika mysigt alltid i vintras när snön drev igen vägarna mellan fälten där vi bor och hunden ändå behövde ut! Men lite mysigt var det också!

Önskar dig en fin dag och hoppas solen skiner i Stockholm också!
Soliga hälsningar från Anna T i Skåne
Angelica sa…
Sockersöta sparbössor! Jag har fått "dille" på just sparbössor och jag vet att det finns fina hos Zara Home. Jag vet inte om butiken finns i Sverige ännu, men annars får du ta en runda till Mallorca för här nere finns massor med gulliga!

Kramar

Angelica

Populära inlägg