back to work







alla bilder från lexington.se
Vad fort det går ändå.. semesterveckorna bara rusar iväg.. och vips är det återigen vardag. Imorgon byts väl, för de flesta iaf, det lugna lunket ut mot vardagsrutiner. Jag ska inte klaga utan ska börja lugnt, slowstartar imorgon men på tisdag kommer min käresta vän jossan hit från tyskland och stannar veckan ut. Men visar lite mysiga bilder för att pigga upp jobbångesten (om ni har någon). Hösten från lexingtons inspiration bjuder på det som vi gillar mest (när de kommer till höst)- vackra krispiga sängkläder, gosiga filtar, tända ljus, varma soppor och solrosor (en av mina favvos, de är väl fantastiska blommor). Önskar er en skön start på veckan. xx

Kommentarer

Tulipa sa…
Suger i mig all höstinspiration även om man givetvis hoppas på fortsatt värme...

Back to work var det!
/Mariette
Vilka fina bilder. Och hoppas på fortsatt sol och värme så man får lite semesterkänsla efter jobbet i alla fall.
Anci sa…
Tack detsamma ! Inspirationen flödar här, bilderna ger en härlig stämning.

Kram
Brunkullan sa…
Lexington har underbart vackra textilier!
Hösten bjuder på massa härliga färger dessutom:)
Susanne
VILLA MOA sa…
Hittade hit och har varit helt uppslukad av alla fina bilder. Jätte fint allt! Första dagen på jobbet och här sitter jag och bloggar.....

Ha en härlig vecka!

Nettan
Casa Loda sa…
Har börjat jobba i dag också, gick över förväntan :)
Fina bilder från Lexington du visar.
Ha det så bra!
Annika

Populära inlägg