vila


foto: dreamhouse
Tusen tack för alla gratulationer! jag hade en strålande födelsedag. Äntligen har vi fått lite krafter till att återta pysslandet här hemma, så under julhelgen har vi nu tapetserat klart i tvättstugan. Min man ska bygga ett skåp och knoppar och annat ska upp på väggarna. Bilder kommer såklart. Fick bl a i födelsedagspresent en vitt tvättkorg i rotting från Bruka som jag önskat mig. Men idag så ska jag bara vila, är rätt slut. Här på våran säng ljuvliga kuddar i den finaste sammet från Tine K Home. Hoppas ni får en härlig helg alla. xx

Kommentarer

Grattis efterskott! Har suttit och kikat lite i din blogg och vilket underbart vackert hus ni har. Jättemysigt att läsa din blogg.

Ha en trevlig helg!

/ Linda
Grattis i efterskott!!
Ha en härlig lördag.
Kram Lallis
Anonym sa…
Jättefina kuddar! Vet du om det finns någon TineK-återförsäljare i norra delen av landet?
/B
www.lyckligagatans.blogg.se
Kuddarna är helt underbara!
Anonym sa…
Jättefina kuddar! De hade passat så bra i ena dotterns rum som vi tapetserade igår med magnolia från Cole&son, en rosa tapet med bruna grenar och vit/rosa magnoliablommor. Ser på TineKs hemsida att det ska finnas en återförsäljare i min kommun, Täby. Vet du vilken butik det är?
Gillar din blog och dina vakra bilder.
/Cathis

Populära inlägg