pastellig inspiration









Hittade via purple area denna ljuvliga tyska sida - car möbel. Här hittar man massvis av härlig inspiration, mkt från danska rice. Sista semesterveckan, lite jobbångest...Vi småduttar kvar lite med målningen men har ägnat oss mestadels åt vänner som besökt oss. Idag blir det en liten utflykt och sen ska vi fortsätta fixa här hemma. Slutföra målningen helt. Fortsätter även mitt maratonrace när det gäller att läsa. Nåväl, ska försöka att njuta av vår sista lediga vecka. Hoppas ni alla får en härlig dag. xx

Kommentarer

Å vilka läckra bilder, en sida jag definitivt måste kolla in.. Tack för tipset! kram
LoWa sa…
Tusan oxå... Jag har precis en såndär dubbelsäng men kastanjefärgad. Och den ska jag ge bort till en vännina. Men det hade ju varit jättefint att måla den vit...
Åh alla dessa val!
Graadskan sa…
Lägger till den sidan i favoriterna! Det är det som är så fantastiskt med Internet, man kan hitta SÅ många sidor med fantastisk inspiration!!

Kram Camilla
Anonym sa…
Sitter och tittar på nätet efter sidor med inspiration angående bygga hus, har alltid tyckt att amerikanska hus i alla dess varianter tilltalat mitt tycke och smak, jag älskar att dom allra flesta har en stor veranda på framsidan vid ingången som oftast sträcker sig runt huset, det är min drömbild som jag nu utgår ifrån. Sökte runt lite på nätet och fick fram din sida. Vill bara säga att man blir glad av att titta på alla dina fina foton och inspirationsbilder. Du har verkligen en härlig sida/blogg. Jag ska lägga till din sida som en favorit helt klart. Lycka till med färdig ställandet av huset, får se när jag sitter i samma sits som du, med fixandes av mitt alldeles egna hus. Inte allt för långt borta hoppas jag/ Johanna
Lisa sa…
Tack för den fina inspirationslänken! Ritch ratch filibom och rakt in i inspirationsmappen. :-)

Lisa
Vakre bilder! Nydelige farger som harmonerer godt sammen, romantisk og sommerlig stil som passer perfekt for denne årstiden!!

Begynner å jobbe til uka jeg også. Gleder meg ikke akkurat:( Men jeg håper på å få flere varme sommerkvelder framover. Sommeren er jo ikke helt over enda ...

Ha en fin uke!
Klem Anette
Anonym sa…
Fina bilder. NU fick jag massor av idéer för att ordna med förvaring till gästrummet.
Anonym sa…
Schyssta bilder.
Alltid lika fina bilder! Besöker din blogg regelbundet och blir alltid så inspirerad!
Jag har nu skapat min egna blogg, välkommen att titta in!
Kram Maria
Mmmm vilka läckra bilder!!
Hoppas du får en riktigt skön sista semestervecka!
elisabeth sa…
Ååååh, man blir så glad av slike farger:))
Huset deres er bare blitt helt fantastisk!!!! Og likte veldig godt den lyseblå fargen i taket på porch'en;)
Hejsan, nu när jag blivit med egen blogg måste jag ju bara lämna ett litet meddelande till dig, och tacka för alla fina bilder du bjuder på och all underbar inspiration du delar med dig av! Jag har följt din blogg ett bra tag, och man blir alltid lika glad och inspirerad efter ett besök i ditt Drömhus! Tusen tack! Kram från Susanne
Anonym sa…
Hej!

Vilken otroligt fin blogg du har!
Såg att du har katter (helt underbart söta) och tänkte höra om du har hittat några snyggare klösmöbler än de "vanliga" som finna i djuraffärerna? Du har ju så snyggt hemma hos dig så jag tänkte att du kanske kommit på någon fiffig idé.

Hälsningar Cille
Anna sa…
Ja, man blir ju riktigt pastellsugen!
Anonym sa…
ååh vitt och pastell är ur snyggt. gillade verkligen den turkosa stolen :)

Populära inlägg