tallrikar


foto: lånad från zandvoort.se
jamen galet nog är det Midsommarafton på fredag! Idag var planen att de ska montera upp vår markis, förhoppningsvis så kommer de snart! Den är 7 meter lång och där sitter vi tryggt vare sig regn eller sol. Längtar att få se den uppmonterad. Vi blir 12 personer på midsommar och ska bli såå mysigt, har bara inte riktigt hunnit med i sinnet att det är redan nu till helgen.. Något som vi saknar är fina tallrikar, har iof matteus cremefärgade men skulle vilja ha ett enkelt vitt, men fint, inte för dyrt så man får hjärtsnurp om nåt går i kras. Och även att det går att komplittera..

Kommentarer

Anonym sa…
Kolla IKEA Arv Bröllop!! Finns både i helt vitt, och i vitt med ett diskret silvermönster. Kostar ca 550 kr för stor tallrik, liten tallrik och djup tallrik för 6 personer. Helt klart prisvärt!! Och faktiskt riktigt snyggt!!! Tror jag ska investera i ett set själv :-) + något i fin färg från Matteus...
dreamhouse sa…
anonym: tack snälla för tipset, ska kolla in! och bra pris!
ColonialEast sa…
Jättefina tallrikar. Dom skulle jag också kunna tänka mig!
Verkligen fina tallrikar! Gillar dom från Ikea också som Anonym tipsade om.
OJ - kan du tänka dig att avslöja vad du ska bjuda på en sån festkväll...? Kan inte komma på nåt gott tills lördag kväll då vi får gäster :(
hej!
Vilka vackra talrikar på bilden!
Håller med anonym om att ikeas arv bröllop är fina!
Ha en bra kväll.Kram!
Anonym sa…
Snyggt! Jag har mejlat en fråga på din info-mejl när Du har tid och möjlighet!
Vilka ljuvliga små kisemisar!! Helt underbara!!
Kram på dig!
Mrs M sa…
Jättefint porslin! Jag tycker att vanliga arv är fin, fast vi har det inte... jag försöker samla på swedish grace, men det tar sån tid och man är livrädd att de ska gå sönder. Blir nog en arv till slut här med :D!
Kram/ Mimmi

Populära inlägg