hem 2007


foto: elle decor
Kom på att jag helt glömt att rapportera från Hem och Villa mässan. Tyvärr så var den väldigt tråkig och rörig i år, enligt mig. Vi var där främst för att kolla in blandare, badrumsporslin, kamin etc. Men nej, trist trist. Vi hittade vår gjutjärnskamin som vi hade tänkt att beställa men insåg att den blir på tok för stor.. fasen. Så nu måste vi snabbt som attan hitta en ny. Det som gjorde hela mässan var att vi hittade ett företag som hade grymma priser på sten. Vi ska låta vår käre granne till snickare bygga en dubbel tvättställs -kommod, där skivan är i marmor (har nu glömt av företaget.. mejla mig om ni vill veta så ska jag kolla upp). Så mer än så har jag tyvärr inte att delge. Den här mässan var för min del ingen plats för inspiration, vilket är synd. Men kolla gärna in hos Emma som gjort en djupdykning med bilder när det gäller inredning & design delen. Bjuder istället på ett inspirerande kök, tänk att det kan bli så ljuvligt fint med så enkla medel. A short update from the fair, Hem 2007. This year I didn't get inspired at all and it was quit boring. But please check in Emmas update from the interior/design part. One good thing, we found a company that sold cheap marble, for our dressingchest. Image: Lovly kitchen, so simple, so fresh..mmm

Kommentarer

Populära inlägg