day fynd






i helgen har vi fyndat! åkte en sväng förbi koloni garden för lunch, helt överraskande nog hade de 50% på all inredning! så 'day tokig' som jag är fyndade vi två silver ljusstakar, en silverburk som jag tänkte använda som kaffeburk. en brödduk, ett doftljus samt den fantastiska lampfoten i silver som jag älskar. har en sedan tidigare som vi betalt fullpris på, nu fick vi den för endast 500:-! (mängdrabatt) allt från day et mikkelsen.
därefter blev det en sväng förbi tomten. jag bara måste visa lite bilder, kul för oss att spara. trädgården var full av gullvivor, samt hela backen full med rosa små fina blommor (som jag inte har en aning om vad de heter), pärlhyacinter osv. ni kan även skymta vår lilla cooper. bilderna är tagna med mobilkamera så därav dassig kvalitet, men man kan se lite iaf.

Kommentarer

Anonym sa…
Nydelig sted dere skal bygge hus, og ALLTID gøy med salg...
Så fint og landelig tomten ligger, å det må jo være så herlig å bare dra forbi og drømme om hvordan alt kommer til å se ut :) Drømme, drømme...Å så fant du jo noen flotte funn i helgen også, lucky girl :) God natt!
Poppins sa…
Ibland har man tur! Jättefina fynd.
Anonym sa…
Hej!

Jättefina saker du fyndat! Ibland har man tur! De små rosa blommorna ser ut som mossflox, trivs speciellt bra i stenpartier och sluttningar.
Hälsningar från Katarina i Finland
Anonym sa…
Helt fin kvalitet!! Don't worry about that! Jeg var nyss i New York, og jeg skrev i en tidligere kommentar til deg at hvis jeg fant Ralph Lauren homestore skulle jeg shoppe. Jeg hittade inte den, tyvarr :(
Men grattis til dej og dine fine fynd på Day-tingene :) jätteroligt
dreamhouse sa…
karna: ja man blir såå lycklig!!

moderncountry: ja det är precis så det är.. man går runt o drömmer! haha.. sen blir man överlycklig för att det växer gullvivor..man blir lite knäpp! ha en mysig dag!!

poppins:jag älskar att fynda! känns som att man 'sparar' pengar;)

katarina: aah mossflox, verkar stämma in! massa tack söta du!
kramkram

koselig koselig:va bra!!
jamen just det.. va synd!! eller kanske tur..;) vet att bloomingdales, macys har en del hemtextil..tack raris! välkommen hem! kram
Anonym sa…
Vi har fyndat på samma ställe du och jag :-).

Skulle du kunna maila min på at-home@telia.com jag har en fråga till dig som inte "passar sig" för bloggen.
dreamhouse sa…
charlotte: japp har mejlat dig nu! va kul att du oxå hittade dit! kram

Populära inlägg